Ads 468x60px

Khamis, 12 April 2012

Kekayaan Datang Dari Kesihatan

For English version, CLICK HERE

Salam sejahtera.

Tahniah dan terima kasih kerana mengunjungi laman blog ini.

Di sini saya ingin berkongsi kepada anda satu produk yang dipasarkan oleh syarikat tempatan bertaraf antarabangsa, QNet (M) Sdn. Bhd. Produk ini dikenali sebagai Amezcua biodisc. Produk yang sangat hebat dalam memulihkan pelbagai jenis penyakit  telah diperakui dan diiktiraf di peringkat antarabangsa sebagai mempunyai kesan positif terhadap tubuh badan manusia.



Sedikit info tentang Biodisc. Sila tonton video berikut:



Syarikat
Sebagai makluman, ini bukanlah laman web rasmi QNet tetapi hanya merupakan laman untuk penerangan ringkas bagaimana anda boleh bersama-sama kami untuk menjana pendapatan sampingan. Mari bersama menjaga kesihatan dan sekaligus menambah duit poket anda setiap minggu.

QNet adalah syarikat jualan langsung yang sudah terkenal di seluruh dunia sejak penubuhannya pada tahun 1998. Di Malaysia (QNet Malaysia), ia telah dilancarkan pada tahun 2008.

Berapakah nilai kesihatan bagi anda? Ramai orang sanggup berhabis ribuan ringgit untuk membeli gadget, perabot, atau barang perhiasan dan sebagainya. Tetapi ramai yang sangat kedekut dalam bab-bab menjaga kesihatan. Kami menawarkan produk kesihatan dengan bayaran sekali sahaja dan anda boleh gunakannya seumur hidup anda dan boleh dikongsi bersama ahli keluarga._


Produk
  • Adakah anda atau ahli keluarga atau saudara mara mempunyai masalah kesihatan?
  • Adakah anda telah menghabiskan ribuan ringgit untuk kos perubatan namun masalah kesihatan anda masih tiada penyelesaian?
  • Adakah anda fobia untuk berjumpa doktor untuk mendapatkan rawatan bagi penyakit anda?
  • Adakah anda ingin menjimatkan kos rawatan/ perubatan anda?
  • Adakah anda ingin produk yang boleh diguna seumur hidup tanpa perlu membeli berkali-kali?
Jika anda menjawab YA bagi mana-mana soalan di atas, jawapan bagi masalah anda terjawab di sini.

Produk yang disarankan Syarikat QNet adalah Amezcua Biodisc 2. Video berikut menerangkan tentang apakah itu Biodisc.



Apakah Kelebihan Biodisc?
Biodisc boleh membantu anda merawat pelbagai jenis penyakit secara semula jadi tanpa menggunakan ubat atau suntikan. Hanya 3 kaedah mudah untuk menggunakan Biodisc iaitu rendam, minum dan suluh. 

  • Biodisc membantu merawat penyakit kanser, lumpuh, stroke, asma kronik, gout, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya
  • Biodisc boleh mengembalikan keupayaan seksual
  • Biodisc boleh memulihkan gigitan serangga berbisa seperti lipan, kala jengking dan sebagainya
  • Biodisc boleh menjimatkan penggunaan petrol kenderaan dan elektrik di kediaman anda
  • Biodisc membantu menyeimbangkan cas-cas positif dan negatif dalam badan
  • Biodisc membantu menambahkan oksigen dalam darah dan melancarkan pengaliran darah dalam tubuh
  • Biodisc tidak mempunyai kesan sampingan (rawatan adalah berasaskan air)
  • Biodisc boleh dikongsi bersama ahli keluarga dan diguna seumur hidup
  • Biodisc mudah dibawa ke mana-mana

Cara Menggunakan Biodisc
Video berikut menunjukkan cara-cara menggunakan Biodisc

Anda juga boleh merujuk kepada rajah berikut tentang cara menggunakan Biodisc.

Merawat Luka Menggunakan Biodisc
  1. Untuk merawat luka, tuangkan air ke dalam bekas dan rendam Biodisc selama setengah jam dalam air tersebut. Keluarkan Biodisc dan rendamkan anggota badan yang luka ke dalam air rendaman Biodisc tadi.
  2. Kemudian, suluh Biodisc pada bahagian yang luka selama satu jam. Adalah disarankan anda mengulangi kaedah 1 dan 2 ini sekurang-kurangnya 2 kali sehari.
  3. Untuk lebih berkesan, tuangkan air dari jag ke atas Biodisc ke dalam gelas. Atau letakkan Biodisc di bawah bekas minuman anda. Minum air tersebut sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari.
Video berikut menunjukkan bagaimana tenaga dipindahkan menggunakan air.

Video ini pula menunjukkan bagaimana tenaga dipindahkan melalui suluhan.


Testimoni

Video-video di bawah menunjukkan testimoni pesakit yang telah menggunakan Biodisc dan telah dapat menjalani aktiviti harian mereka semula.

1. Himpunan testimoni pesakit-pesakit yang telah sembuh setelah menggunakan Biodisc.

2.  Testimoni pesakit lumpuh di Kota Kinabalu, Sabah yang kini boleh berjalan semula.

3.  Testimoni adik Siti Nurfariha yang lumpuh telah boleh berjalan semula setelah menggunakan Biodisc.

4.  Beberapa lagi himpunan testimoni pesakit yang sembuh hasil penggunaan Biodisc.


Berikut pula adalah testimoni teks daripada pengguna-pengguna Biodisc:

MASALAH RESDUNG
Saya merupakan seorang pesakit resdung. Setiap hari hidung saya akan berair selepas bangun daripada tidur. Seorang kawan telah memperkenalkan Bio Disc kepada saya dan saya membelinya sendiri. Setelah memiliki sendiri, saya gunakan dengan meletakkan Biodisc di bawah bantal sewaktu tidur. Apa yang memeranjatkan saya, resdung yang saya alami telah pulih serta merta dengan hanya penggunaan sehari.-RADZI -Pantai Dalam Kuala Lumpur


MASALAH ANAK LEMBAB
Anak perempuan saya sekarang berusia 10 tahun. Bagaimana pun dia lembab dalam pelajaran. Ketika berusia 3 tahun, dia hanya boleh bertutur 2 perkataan sahaja iaitu "bu" untuk ibu dan "cucu" untuk susu. Jika dibandingkan dengan anak-anak saya yang lain yang boleh bertutur ketika berusia 1 tahun. Sehinggalah
baru-baru ini, dia masih lagi sukar untuk membaca. Dia boleh menyebut suku kata tetapi tidak keseluruhan perkataan. Anak saya juga belajar membaca Al Quran daripada imam, tetapi dia tidak dapat menghabiskan satu surah walau pun mengambil masa yang lama. Seluruh keluarga saya meminum air tenaga Bio Disc termasuklah dirinya. Hanya selepas 1 bulan, saya terpegun kerana dia meminta saya membelikannya sebuah buku komik apabila kami keluar membeli belah. Selalunya dia kan meminta gula-gula. Lebih baik lagi, dia hampir habis membaca seluruh 80 mukasurat komik itu dengan sendirinya. Dia juga dapat membaca Al Quran dengan lebih cepat dan sudah pun habis membaca surah pertama. Baru-baru ini, dia hendak pergi berkhemah. Bagaimanapun, saya tidak mengizinkan dia pergi. Dia sangat kecewa dan saya menyuruhnya masuk tidur. Selepas itu saya mendapati dia meniggalkan nota di atas meja komputer saya yang berbunyi "ayah, tolong benarkan Alang pergi berkhemah?". Itu adalah pertama-tama kalinya dia menulis satu ayat. Saya sangat terharu kegembiraan. Produk ini begitu menakjubkan! - En. Zainal Abidin Ismail


TIROID
Tiroid Saya menderita sakit tiriod sejak beberapa tahun yang lalu dan dijadualkan untuk menjalani pembedahan di SMC. Profail tiriod saya adalah Tahap FreeT4 @ 79mol/L (normal 12-22), FreeT3 <>5.5mU/L (normal 0.30-5.5).
Selepas minum dan mandi air tenaga dan membawa Bio Disc bersama saya setiap hari selama 4 minggu. Profile penyembuhan tiriod saya menunjukkan: FreeT4 @14.3pmol/l, FreeT3 @ 4pmol/L, TSH @0.94mU/L. Doktor saya sangat kagum keatas akadar penyembuhan saya setelah mencuba sedaya upaya selama beberapa tahun untuk menjadikan profail tiriod saya ke tahap normal. Saya kini disahkan sihat sepenuhmya. - Pn. Saf, Lahad Datu, Sabah


SUSAH TIDUR MALAM
Ibu saya berusia 54 tahun. Dia selalu mendapat masalah untuk tidur. Dia masih boleh berjaga walau pun pada pukul 2 pagi hingga 5 pagi, dia masih boleh berjaga. Keadaan ini menyukarkan bapa saya untuk tidur kerana tidurnya juga terganggu. Jadi saya mengambil keputusan untuk meletakkan 4 botol air tenaga BioDisc di keempat-empat penjuru bilik tidurnya. Selepas sebulan, ibu saya dapat tidur sepanjang malam.
Bukan setakat itu sahaja, dia juga kembali bertenaga dan kuat, tidak seperti dahulu di mana dia akan termengah-mengah apabila berjalan hanya sejauh 200 meter sahaja. Sekarang dia sangat aktif dan sudah boleh berkebun. Bio Disc menolong keluarga saya!- Cik Nattrah Mohammad


KENCING MANIS -DIABETES
Kencing Manis Saya menghidap penyakit kencing manis sejak 1990. Saya selalu membuat pemeriksaan tetap sekali setiap 5 bulan dan doktor akan mengambil purata kadar gula (HBA1C) dalam tempoh 3 bulan. Bacaan ini sentiasa meningkat semenjak setahun lepas walau pun saya mengambil ubatan-ubatan yang maksimum. Saya mengambil kedua-dua ubatan makan dan insulin. Saya diperkenalkan dengan Bio Disc pada April 2006 dan terus meminum air Bio Disc. Terkejut, hanya selepas sebulan meminum airnya, paras HBA1C saya turun perlahan-lahan. Hari ini selapas 7 bulan meminum air tersebut, saya pergi membuat pemeriksaan doktor mengatakan yang keadaan saya semakin baik hinggakan dia hanya memberikan separuh sahaja ubat-ubatan berbanding dahulu. Yang menakjubkan ialah saya tidak mengamalkan apa-apa pantang,
bahkan, saya bimbang kerana saya tidak dapat menahan selera makan ketika musim perayaan yang baru lepas. Saya juga ingin berkongsi pengalaman anak perempuan saya yang berusia 5 tahun. Dia sukar untuk minum air dan kami selalunya akan campurkan air dengan jus agar dia mahu minum. Tetapi, setelah menggunakan Bio Disc, kami tidak lagi menghadapi masalah untuk menyuruhnya minum air. Bio Disc memang menakjubkan! -Mr. Thinagar Paramasivam


SAKIT LUTUT
Sakit Lutut Saya berusia 62 tahun dan banyak bermain hoki dari tahun 1954 hingga 1987. Saya mempunyai masalah sakit lutut yang serius sejak 5 tahun lepas. Doktor mendapati lutut saya mengalami kemerosotan tulang dan cecair lutut.
Doktor telah memberikan saya 2 pilihan iaitu:-
1) pembedahan untuk menggantikan lutut
2) mengambil pil penahan sakit dengan glucosamine seumur hidup
Saya mengambil pilihan yang ke2. Saya telah mengambil ubatan ini sejak 5 tahun lepas. Saya tidak gembira kerana kosnya mahal dan kesakitan serius lutut saya masih ada. Sangat sukar untuk saya bergerak hinggakan terpaksa menggunakan tongkat sejak 6 bulan lepas. Selepas diperkenalkan dengan Bio Disc di mana saya menyapu air tersebut di sekitar lutut sekerap yang saya mampu. Saya sangat terpegun! Dalam sehari sahaja kesakitan telah hilang dan saya tidak perlu menggunakan tongkat lagi. Saya sudah mula berjalan menaiki tangga dengan mudah seperti mana sebelum saya mendapat sakit lutut. Saya sangat gembira kerana doktor mengatakan saya sudah pulih dan tidak perlu menjalani pembedahan lutut. Sedar dengan potensi Bio Disc, saya mula menggunakan Bio Disc dengan teratur. Saya akan menggosok Bio Disc pada lutut saya arah lawan jam selama 10 minit 3 kali sehari. Saya juga memastikan meminum air Bio Disc sekurang-kurangnya 6 botol sehari (500ml sebotol). Selepas 4 bulan kecederaan lutut kanan saya sudah pulih sepenuhnya, malahan saya juga mendapat faedah-faedah yang lain. Penyakit kencing manis dan darah  tinggi/hipertensi saya sekarang sudah terkawal. malah doktor telah mengurangkan pengambilan ubat-ubatan sebanyak 50%. Kerana sudaha lanjut usia saya terpaksa menggunakan cermin mata ketika hendak membaca dengan kuasa 125/125. Terkejut!
Sekarang saya tidak perlu lagi menggunakan cermin mata untuk membaca! Saya juga sedar yang saya semakin bertenaga dan fikiran saya lebih tajam sekarang. Saya suka mandi dengan air sejuk, tetapi memandangkan keadaan saya dahulu, saya hanya boleh mandi dengan air suam sahaja. Sekarang saya sudah boleh mandi dengan air sejuk yang menyegarkan. Keseluruhannya, walau pun saya berusia 62 tahun, saya rasa seperti berusia 42 tahun dan boleh melakukan pekerjaan macam usia 32 tahun. Malah kawan-kawan saya perasan dengan perbezaan diri saya. Terima kasih QuestNet dengan memperkenalkan produk kesejahteraan LUAR BIASA yang dinamakan Bio Disc. - Mr. Rama, pesara pengurus projek.

Bertindak Segera!!

Jadi, dapatkan Biodisc untuk keluarga anda sekarang!! Tidak perlu bazirkan wang anda untuk kos rawatan yang mahal.

Selain produk Biodisc, QNet juga memasarkan pelbagai produk yang lain termasuk aksesori atau barang kemas untuk wanita, koleksi jam tangan, pakej percutian, telekomunikasi dan banyak lagi.

Terbaru!!! Bermula Oktober 2012, syarikat telah memasarkan lampu untuk Biodisc dikenali sebagai Bio Light. Dapatkan Biodisc anda berserta Bio Light untuk memudahkan anda menggunakan Biodisc. Produk ini boleh didapati di laman web rasmi syarikat http://www.qnet.net.my
(Sila rujuk Tutorial di atas untuk membuat pembelian)

Tapi...tunggu dulu. Anda juga boleh membeli produk-produk kami pada harga diskaun jika anda mendaftar sebagai ahli kami. Berapa nilai yuran keahlian? Kami hanya mengenakan yuran keahlian RM30 sahaja. Dan anda boleh membeli produk-produk QNet dengan harga ahli sehingga 10% diskaun.

Bagi anda yang bukan warga Malaysia (Brunei, Singapore, Indonesia, Thailand), anda boleh tukarkan nilai RM30 kepada nilai mata wang negara anda. Anda boleh gunakan Currency Converter di sebelah ini untuk menukar nilai mata wang negara masing-masing.

Sila klik pada butang Daftar di bawah untuk membuat pembelian atau pendaftaran. (Sila isikan maklumat MY107588 pada bahagian Referrer ID atau IR ID apabila membuat pembelian atau pendaftaran)
Sekiranya anda mempunyai masalah untuk proses pendaftaran atau pembelian, sila rujuk bahagian Tutorial di atas.

Anda juga boleh mengisi borang di bahagian Daftar Segera di atas jika anda menghadapi kesulitan membuat pendaftaran.

Sekiranya anda mempunyai pertanyaan, sila SMS ke 012-7319378 (Tonny) atau e-mel saya di qnetniaga@yahoo.com (sila perkenalkan diri anda apabila sms atau e-mel).

Bagi anda yang berada di sekitar Miri, Sarawak kami turut menyediakan sesi rawatan PERCUMA untuk anda. Hanya hubungi saya seperti maklumat di atas untuk mengetahui lebih lanjut tentang Biodisc ini.



Bagi menghargai ahli-ahli kami, kami turut membantu ahli dengan menyediakan peluang menambah pendapatan untuk anda. Sila lawat bahagian Bonus di atas untuk maklumat lanjut.

Untuk renungan:

If you lose money, you lose nothing...
If you your health, you lose something....

Pendek kata, duit boleh dicari. Akan tetapi apabila kita sakit, barulah kita sedar betapa bahagianya untuk memiliki kesihatan yang baik.

P/s:  Sila berhati-hati dengan produk Biodisc klon di pasaran yang menggunakan jenama BioExcel, Biodisc3, Biodisc4 dan sebagainya. Kami tidak bertanggungjawab di atas kerugian anda jika membeli produk klon. Beli produk original hanya melalui laman web rasmi syarikat di http://www.qnet.net.my

Fikir-fikirkan juga perkara ini...

Yang mana akan menjadi pilihan anda?
Mendapatkan rawatan setiap bulan dengan kos beratus atau beribu-ribu ringgit setiap kali sesi rawatan atau dapatkan produk dengan sekali bayaran sahaja dengan harga yang jauh lebih rendah tetapi dapat menyelesaikan masalah kesihatan anda?
Dan, di samping memelihara kesihatan anda, poket (pendapatan) anda juga terpelihara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.